6 Nisan 2012 Cuma

SKG İL MÜDÜRÜ ÖNER, GMİS’İ ZİYARET ETTİ


Zonguldak Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) İl Müdürü Kamuran Öner, 5 Nisan 2012 tarihinde Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Genel Başkanı Eyüp Alabaş ile Yönetim Kurulu’na iade-i ziyarette bulundu.
Ziyarette GMİS Genel Başkan Yardımcısı Satılmış Uludağ, Genel Sekreteri Behzat Cinkılıç, Genel Mali Sekreteri Muharrem Sarıçam, Genel Teşkilatlandırma ve Eğitim Sekreteri Osman Tutkun ile GMİS Karadon Şube Başkanı Neşet Cebeci hazır bulundu.
GMİS’in Türkiye’nin en büyük sendikalarından biri olduğunu vurgulayan SGK İl Müdürü Öner, “Genel Maden İşçileri Sendikası, sadece Zonguldak’ın değil Türkiye’nin en büyük sendikalarından biri. Emek yoğun çalışan bir sendika. Sosyal Güvenlik Kurumu olarak ortaklaşa noktalarımız çok olan bir sendika. Kendilerine hem iade-i ziyarette bulunduk hem de bundan sonraki çalışmalarımızda ortak zeminler aramak ve sunabileceğimiz katkılar varsa bunları paylaşmak adına ziyarette bulundum.
Umarım Sendikamız ve Zonguldak’ta SGK adına ortaklaşa hizmetler üretebiliriz diye düşünüyorum.  Kendilerine ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.
GMİS Genel Başkanı Eyüp Alabaş ziyaretten duyduğun memnuniyeti ifade ederek, “GMİS olarak Sayın Müdürümüzü ziyaret etmiştik, kendileri de nezaket gösterip bize ziyarette bulundular.
Genel Maden İşçileri Sendikası, Zonguldak’ın en büyük sivil toplum örgütü. Ve üyelerimizin tamamı sosyal güvenlik kurumu ile doğrudan bağlantılı. Bizim en çok ilişki içinde olduğumuz kurumlardan biri. Sayın Müdürümüz göreve geldiği günden beri, önceki dönemlerde de olduğu gibi üyelerimizin sosyal güvenlik sorunlarının çözümü konusunda destekler verdi. Bundan sonra da birlikte çalışmalarımızı, ortak çalışmalarımızı devam edeceğiz. Kendilerine hoşgeldiniz diyor, teşekkür ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz