8 Nisan 2012 Pazar

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ ÇÖKEN KÖPRÜ DEHŞETİNİ ANLATTI

 
Zonguldak'ın Çaycuma ilçesindeki köprü dehşetini yaşayan Üniversite öğrencisi, olayın şokunu üzerinden atamıyor. Savaş Keser adlı öğrenci, "Tam olay yerinin yanındaydım. Gürültüye baktığımda köprü göçüyordu. Şoka girdim o anda. Karmakarışık şeyler oldu. Bir tane insanın köprünün üstünden suya düştüğünü gördüm. Yaşadığım bu olay gözümün önünden gitmiyor. Sürekli o anı yaşıyor gibi oluyorum. O anda bağırma sesleri de geliyordu." dedi.

Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde köprü dehşetinin üzerinden yaklaşık 48 saat geçti. Köprünün çökmesiyle sulara kapılan 15 kişiden sadece Meryem Başören (56) isimli kadının cesedine ulaşıldı. Diğer şahısları arama çalışması devam ediyor. Köprüdeki dehşet anlarını yaşayan Zonguldak Karaelmas Üniversitesi (zkü) Çaycuma Meslek Yüksekokulu İngilizce Çevirmenliği Bölümü öğrencisi Savaş Keser (21), Cihan Haber Ajansı (Cihan)'nın sorularını cevapladı. Keser, "Ben çarşıdan istasyon tarafına geçiyordum. Tam köprünün üstünden geçerken orta kısma geldiğimde birden şiddetli bir ses geldi. Bir baktım, köprü istasyon tarafından çarşı tarafına doğru göçtü. O anda bir yayayı köprüyle ırmağa düşerken gördüm. O an şoktaydım. Geldiğim yöne doğru koşmaya başladım. Sonra yeniden öbür istikamete koşmaya başladım. Suyun içinde giden adamı gördüm. Sonra adamı kurtardılar, ambulansla hastaneye kaldırdılar." dedi.

YAŞADIĞIM DEHŞET GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN GİTMİYOR

Bir yayayı köprüden ırmağa düşerken görünce büyük bir şok yaşayarak kaçmaya başladığını kaydeden Keser, şöyle devam etti: "Ben Allah'tan diğer köprüdeydim. Tam çöken yerin hizasındaydım. Benim bulunduğum köprü de sallandı. Korkunç şeyler yaşandı. Tam olay yerinin yanındaydım. Gürültüye baktığımda köprü göçüyordu. Şoka girdim o anda. Karmakarışık şeyler oldu. Bir tane insanın köprünün üstünden suya düştüğünü gördüm. Yaşadığım bu olay gözümün önünden gitmiyor. Sürekli o anı yaşıyor gibi oluyorum. O anda bağırma sesleri de geliyordu." Savaş Keser, bir aracın köprü çökerken son anda kurtarıldığına şahit olduğunu kaydetti.

KÖPRÜNÜN DURUMU 3 YIL ÖNCE BİLDİRİLMİŞ

Çaycuma'da 12 yıllık esnaf olan Cevat Dökmeci (48), 3 yıl önce köprünün ayaklarının yetersiz olduğu ve tehlike arz ettiğinin bilindiğini; ancak buna rağmen gerekli önlemin alınmadığını ileri sürdü.

Bu arada, cesedine ulaşılan Meryem Başören'in, Çaycuma pazarında alışveriş yaptıktan sonra Yolgeçen köyü Başören Mahallesi'ndeki evlerine dönmek üzere eşi Mehmet Başören ile aynı minibüse bindiği öğrenildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz