11 Eylül 2012 Salı

Fotoğraf Kursu’nun sertifikaları veriliyor


Karaelmas Gazeteciler Derneği’nin (KGD), Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Fatih Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ile ortaklaşa düzenlediği “Fotoğrafçılık Kursu”nu başarıyla bitiren 18 kursiyere sertifikaları, 13 Eylül 2012 Perşembe günü verilecek.
10 Mayıs’ta başlayan ve 96 saat süren olan kursta, “Fotoğrafın tarihi, fotoğraf türleri, fotoğraf makineleri, kompozisyon, diyafram, ISO, enstantane” gibi konularda dersler verildi. Zonguldak Fotoğraf Derneği (ZFD) Eğitim Salonu’nda düzenlenen kursta; Can Çetin, Kerem Öztürk, Nadir Özsoy, Onur Türkçelik, Güner Yaşkan ve Barış Ağca eğitmenlik yaptı.
Kursu başarıyla bitiren 18 kursiyere, 13 Eylül 2012 Perşembe günü saat 11.00’de Karaelmas Gazeteciler Derneği’nde sertifikaları törenle verilecek. Sertifika törenine, Milli Eğitim Müdürlüğü ile Fatih Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nden de yetkililerin katılacağı bildirildi.
Sertifika almaya hak kazanan kursiyerler şöyle:
Aydın Arslanyılmaz, Adnan Albas, Arife Güleryüz, Aykut Kara, Dilek Çoban, Durmuş Sevindik, Ebru Sargın Kula, Eren Arslanyılmaz, Ersin Turan, Faik Erez, Mehmet Çetin Sezgin, Mustafa Emen, Onur Altındağ, Osman Sav, Serhat Demir, Suat Özger, Şahin Yazıcı, Uğur Turan.
SAV: “EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ SÜRECEK”
KGD Yönetim Kurulu Başkanı Osman Sav, yaptığı açıklamada, “Karaelmas Gazeteciler Derneği olarak, kuruluşumuzdan bu yana çeşitli meslek kuruluşları, eğitim kuruluşları ve üniversitelerle ortak projeler gerçekleştiriyoruz. Gazeteci meslektaşlarımızın, bilgi, beceri, kültür ve ufkunu açmak için yaptığımız bu çalışmalar, her çağdaş gazetecinin alması gereken eğitimlerdir. Karaelmas Gazeteciler Deneği olarak, eğitim çalışmalarımızın üyelerimize çok yararlı olduğu kanısındayız. Benzer çalışmaları devam ettireceğiz. Bizlere destek olan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür ederiz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz