10 Eylül 2012 Pazartesi

GÖKKUŞAĞI KONSERİ DEMİRPARK AVM’ DEYDİ






            DemirPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi’ nde Özel Zonguldak Gökkuşağı Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi konseri 09 Eylül Pazar günü saat 16.00’ da gerçekleşti.
            BAKKA (Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı)’ nın, Rotary Kulübü’ nün desteğiyle Karabük Özel Aylin Eğitim merkezi ve Özel Zonguldak Gökkuşağı Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi’ nde ki eğitim gören öğrenciler bir araya gelerek DemirPark AVM’ de konser verdiler. Amaçlarının Özel eğitim alan çocukların “en büyük engel eğitimsizliktir” ilkesinden hareketle neler başarabileceğini ispatlamak, onların işbirliği içine girip aldıkları eğitimle engel tanımadıklarını vurgulamak olduğu belirtildi.
            DemirPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi’ nde şehre değer katan faaliyetler Eylül ayı boyunca devam edecektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz