26 Eylül 2012 Çarşamba

ZONGULDAK BELEDİSEYİNDEN YENİ EVLİ ÇİFTLERE SEMİNER

ZONGULDAK BELEDİYESİ VE AİLE DANIŞMA MERKEZİ İŞBİRLİĞİ İLE YENİ EVLENECEK ÇİFTLERE EĞİTİM SEMİNERİ VERİLECEK


Türkiye Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ile Türkiye Belediyeler Birliği arasında yapılan protokol gereği yeni evlenecek ve evlenmiş çiftlere yönelik evlilik eğitim semineri düzenlenecek. Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü’ne bağlı Aile Danışma Merkezi yeni evlenecek çiftlere Zonguldak Belediyesi’nde yapılacak olan seminer sonrası sertifikalarını verecek. Zonguldak Aile Danışma Merkezi Müdürü ve Sosyal Hizmet Uzmanı Şener Özver ve Müdür Yardımcısı Cemal Bayraktar ve Belediye Evlendirme Şefi Zeki Nas, Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Cangöz’ü makamında ziyaret ederek evlilik eğitim semineri çalışmaları hakkında bilgiler verdi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Cangöz; “Zonguldak Belediyesi olarak bu projeye destek veriyoruz. Sosyal Sorumluluk projesi kapsamında yapılan çalışmalarımıza bir yenisi daha eklenmiş oldu. Aile ve evlilik müessesi kutsaldır. Yeni evlenecek ve evlenmiş çiftlerimize yapılacak olan eğitim seminerlerinin faydalı olacağını düşünüyoruz. Eğitim semineri sonucunda katılımcılara sertifikalarıda verilecektir. İlerleyen günlerde seminer programını da halkımıza duyuracağız. Bu projede çalışmalarını sürdüren Zonguldak Aile Danışmanı Merkezi ve Sosyal Hizmet Uzmanı Şener Özver ve Müdür Yardımcısı Cemal Bayraktar’a da teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz