15 Nisan 2013 Pazartesi

GMİS YÖNETİMİ, DEMİRTAŞ’I ZİYARET ETTİ

Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Genel Başkanı Eyüp Alabaş, Genel Başkan Yardımcısı Satılmış Uludağ, Genel Sekreteri Behzat Cinkılıç, Genel Mali Sekreteri Muharrem Sarıçam, 15 Nisan 2013 tarihinde Zonguldak İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Recep Demirtaş’ı ziyaret ederek yeni görevinde başarı dilediler.
GMİS Genel Başkanı Eyüp Alabaş, “Siz, Zonguldaklısınız, içimizden birisiniz. Zonguldak bürokrasisinde uzun yıllar görev yapmış bir kişi olarak, Zonguldak’ı ve köylerini yakından bilen bir kişi olarak yeni görevinizin üstesinden layıkıyla geleceğinize yürekten inanıyoruz.
Biz Genel Maden İş Sendikası Yönetim Kurulu olarak çalışmalarınızda başarılar diliyoruz. Sizlerin bizlerin yanında olacağınıza inanıyoruz. Bizler de GMİS olarak sizin yanınızda olacağız. Uzun yıllar Zonguldak’a hizmet etmenizi diliyoruz” dedi.
İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Recep Demirtaş ise “Nezaketinizden dolayı teşekkür ediyorum, beni onurlandırdınız. Zonguldak bizim. Zonguldak’ta yaşayan tüm insanların refahı için, siz Genel Maden İşçileri Sendikası olarak gerekeni fazlasıyla yapıyorsunuz. Biz de İl Özel İdaresi Genel Sekreteri olarak halkın daha iyi şartlarda yaşaması için ne gerekiyorsa onun için elimden geleni yapmayı taahhüt ediyorum.
Beni bu göreve layık gören insanları mahcup etmeyeceğim. Başta Sayın Valimin talimatları ve ekonomik durum doğrultusunda Zonguldak’ın bir adım daha ileriye gitmesi için ne gerekiyorsa yerine getireceğiz.
Bu göreve atanmamın üzerinden sadece 1 ay geçti. Ancak bu bir ayda kendimi sanki 20-25 yıldır İl Özel İdaresinde çalışan bir personel gibi görmeye başladım.
Milli Eğitim’de 30 yıllık bir hizmetim geçti. İnanın, İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine atandıktan sonra devlet memurluğuna yeni başlamış gibi bir heyecan var içimde.
Zonguldak’ın kalkınmasında demokratik kitle örgütü olarak sizler, bizler elele vererek, hep birlikte herkesin üzerine düşen görevi yapacağına inanıyorum. Herkes elini taşın altına soksun, Zonguldak için Zonguldak’ta yaşayan insanlar için ben gövdemi o taşın altına sokmaya hazırım” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz