21 Nisan 2014 Pazartesi

22’Yİ DEVİRDİK !

22’Yİ DEVİRDİK !
                                             
Ahmet ÖZTÜRK

Zaman hızla geçiyor.
Ömür dediğin bir varmış bir yokmuş misali.
Ömür geçtikçe insan geçmişe daha doğru, daha objektif bakıyor.
Acısı ile tatlısıyla geçirdiği ömrün muhakeme ve muhasebesini yapıyor. 
Gazetecilik hayatı ve Önder Gazetesi hayatımın en önemli dönüm noktası oldu.
Önder Gazetesi’nin ilk kurulduğu ve yayın hayatına başladığı ilk günleri bugün gibi hatırlıyorum. Boşkuş Petrol’ün yanında büyük bir binada ‘Basın’ hayatına merhaba demişti. En alt katı Matbaa, üst katları spor muhabirleri ve yazarlar… daha üst katları, haber muhabirleri ve Yazı işleri Müdürü odaları’ndan ibaretti. Yani kısaca anlatmak gerekirse tam Ulusal Basın’ın çalışma sistemi ile donatılmıştı.
Ben o zamanlar, Türkiye Gazetesi’nin Zonguldak Bölge muhabirliğini yapıyordum.
Aynı zamanda  Demokrat Gazetesi’nin  Zonguldak temsilciğini Ali Ayaroğlu ile birlikte yürütüyorduk.. Ama ne yalan söyleyeyim ÖNDER Gazetesi Zonguldak’ta dağılmaya başladığında kapağı ÖNDER’e nasıl atarımın hesaplarını yapıyordum. Çok uzun süre geçmeden kendimi ÖNDER’ de buldum. O gün bugün sizlerle beraberiz.
ÖNDER Gazetesi ile gençliğim geçti ve orta yaş sınıfımı sürdürüyorum. Ama gerçek yaşım ne olursa olsun gazetemiz 22’yi devirdi ve 23 yaşına girdi, hayatımın bir parçası olmaya da devam ediyor. Gazeteniz ÖNDER yaygın düzeyde kazanılan ödüller ve başarıları ile özgür haberciliğin ışığı oldu.
Başta, Gazetenin Kurucusu Celal Boşkuş olmak üzere, gazete’nin sahibi Mehmet Emrah Boşkuş, gazetenin beyin takımlarından olan Eyüp Bektaş, Mustafa Kemal Bektaş, sayfa editörümüz Derya Tetik ve gazetenin görünmeyen kahramanları matbaa servisi ve dağıtım sorumlularını kutluyor, gazetemizde görev yapan ve hayatlarını kaybedenlere Allahtan rahmet diliyorum.
Nice senelere Önder ailesi…
Nice senelere Önder okuyucuları…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz