18 Nisan 2014 Cuma

Harun Akın ve Başoğlu’ndan Alaplı Belediyesine ziyaret

 22.Dönem Chp Zonguldak Milletvekili Harun Akın, CHP Çaycuma İlçe Başkanı Umut Başoğlu ile birlikte Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin’i ziyaret ederek kutladı.22. Dönem Zonguldak Milletvekili Harun Akın, Alaplı ile ayrı bir bağı bulunduğunu ve Alaplı’ya kendisini her zaman çok yakın hissettiğini belirterek, “Yerel seçimlerde, Zonguldak’ın birçok yöresinde partimin başarılı olması için çalıştım. Ama, benim için Alaplı’nın ayrı bir yeri oldu her zaman. Burada da, seçim çalışmalarına katılarak Sayın Nuri Tekin kardeşime elimden gelen desteği vermeye çalıştım. Sayın Nuri Tekin kardeşim ekibiyle birlikte başarılı oldu ve Alaplı Belediye Başkanı seçildi. Çok mutlu oldum ve başarılı olacağına, başarılı çalışmalar yapacağına da yürekten inanıyorum. Daha önce olduğu gibi, bundan sonra da ihtiyaç olduğunda biz kendisine yine elimizden gelen desteği vereceğiz. “ dedi.
Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin de, Akın ve Başoğlu’nun ziyaretinden büyük memnuniyet duyduğunu ifade ederek, “Kendilerine, hem ziyaretleri, hem iyi dilekleri hem de destekleri için teşekkür ediyorum. Gerçekten de Milletvekilimiz Sayın Harun Akın, gerek bu seçim döneminde, gerekse önceki seçim dönemlerinde her zaman destek oldu, her zaman parti teşkilatımızın yanında oldu. Kendisine ayrıca teşekkür ediyorum. Biz, O’nun siyasetteki tecrübelerinden, bilgi birikimi ve deneyiminden bugüne kadar yararlandık, bundan sonra da yararlanmaya devam edeceğiz. “ dedi.
Belediye çalışmalarıyla ilgili de bilgi veren Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, “İlk gün başladığımız çalışmalarımız ara vermeden devam ediyor. Pazartesi günü Alaplı’ya karayolu girişinin açılması için Karayolları Kastamonu Bölge Müdürlüğü’ne gideceğim. Bu giriş yolunu kısa sürede açacağız. “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz