11 Nisan 2014 Cuma

TÜM BEL-SEN VE BELEDİYE-İŞ DEN BAŞKAN AKDEMİR’E ‘HAYIRLI OLSUN’ ZİYARETİ


Tüm Bel-Sen Zonguldak Şubesi Başkanı Erol Yılmaz ve yönetim kurulu üyeleri, İle  Belediye İş Sendikası Şube Başkanı Tahsin Atayan ve yönetim kurulu üyeleri Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e ‘hayırlı olsun’ ziyaretinde bulundu.  Tüm Bel -Sen Zonguldak Şubesi Başkanı Erol Yılmaz, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’in her zaman yanında olduklarını ve çalışanlar adına da Zonguldak’ta güzel işler olacağına inandıklarını belirterek, bundan sonraki çalışmalarında başarılar diledi.   Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ise; “ Bundan sonraki birlikteliğimiz memurlarımız adına da çok çalışma ile daha başarılı işler yapacağımıza inanıyorum. Çok çalışma anlayışı ile belediyemizi daha iyi hale getirmeye çalışacağız. Bu nedenle yol çıktık. İnşallah Zonguldak halkı için tüm çalışmalarımızı başarılı bir şekilde yerine getireceğiz. Kendilerine de,  bundan sonraki çalışmalarında başarılar diliyorum.” şeklinde konuştu.
BELEDİYE İŞ-SENDİKASI’NDAN BAŞKAN AKDEMİR’E ZİYARET

                Belediye İş-Sendikası Zonguldak Şube Başkanı Tahsin Atayan ve yönetim kurulu üyeleri, Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’i makamında ziyaret ederek, görevinde başarılar diledi. Belediye İş-Sendikası olarak, Başkan Akdemir’in her zaman yanında olduklarını ve bundan sonrada birlikte, güzel çalışmalar yapacakları belirten Atayan’a, Başkan Akdemir teşekkür etti


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz