12 Temmuz 2014 Cumartesi

AKDEMİR ÇİÇEKLERİ SATTI ENGELLİ VATANDAŞLARA TEKERLEKLİ SANDALYE ALDI



  Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, 30 Mart yerel seçimlerin ardından şahsına gelen kutlama çiçeklerinin satımı ile elde edilen gelirle, engelli vatandaşlara 10 adet tekerlekli sandalye hediye etti.  Belediye Nikâh Salonu’nda gerçekleştirilen törene; Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, Türkiye Sakatlar Derneği Zonguldak Şubesi Başkanı Hüseyin Şirin, Zonguldak Emekçi Kadınlar Derneği Başkanı Yüksel Yayla, bazı belediye meclis üyeleri, daire müdürleri ve engelli vatandaşlar ile aileleri katıldı.
             Tekerlekli sandalye dağıtım töreninde konuşma yapan Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, engelli vatandaşlara her zaman yardımcı olmaya çalıştıklarını, sosyal sorumluluk projesi kapsamında da bundan sonraki bu konudaki çalışmalara tüm hızıyla devam edeceğini söyledi. Başkan Akdemir; “Şahsıma gösterilen teveccüh bizi bu makamlara taşıdı. Ben bu çiçekleri paraya çevirdim. Bu parayla da engelli arkadaşlarımıza birer tekerlekli sandalye alalım dedim. Bu anlamda düşündüğümü ise, hayata geçirdim. İnşallah onların bu sıkıntılarına bir nebze olsa merhem olabildiysem, hem meclis üyelerimiz hem de şahsım olarak bu konuda büyük mutluluk duyacağız. Biz, kendi dünyamızda engelleri ortadan kaldırabilirsek, onların yaşam koşullarını da iyileştirebiliyoruz. Sadece ben değil, sivil toplum kuruluşlarımızda aramızda. Meclis üyesi arkadaşlarıma, esnaf arkadaşlarıma ve bu konuda katkı verenlere sizler adına teşekkürleri bir borç biliyorum. Bu günün, toplumun en hassas meselelerinden biri olan engelli vatandaşlarımızla ilgili sorunların çözümünde duyarlılığın artmasına vesile olmasını diliyor, hepinize saygı ve sevgilerimi sunuyorum.” şeklinde konuştu.
             Ardından konuşma yapan Türkiye Sakatlar Derneği Zonguldak Şube Başkanı Hüseyin Şirin, duyarlığından dolayı Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e teşekkür ederek, “Engelli sayısı diğer illere göre şehrimizde çok fazla. Biz, yıllardır Zonguldak’ta tekerlekli sandalye temin edip dağıtıyoruz. Birçok tekerlekli sandalye dağıttık ve her gün de bu talep çoğalıyor. İnanın şuan sırada bekleyen on kişi daha var. Her gün talep geliyor. Biz kendi çabamız, değerli Başkanımızın çabaları, Zonguldak’taki hayırsever insanların bağışları ile sandalyeleri dağıttık. Bu konuda Başkanımız Muharrem Akdemir’e ve meclis üyelerime, bundan sonra da daha çok bu konuda çalışma yapacaklarına yürekten inanıyorum.” şeklinde konuştu. Ardından engelli vatandaşlara tekerlekli sandalye dağıtım törenine geçildi.
          

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz