24 Temmuz 2014 Perşembe

GÜMÜŞHANELİLER İFTAR’DA BULUŞTU


Gümüşhane İli Kültür ve Yardımlaşma Derneği tarafından her yıl Ramazan ayında verilen geleneksel iftar yemeği yapıldı.
Fatih Sitesi Elizya Düğün salonunda verilen iftar yemeğine, CHP İl Başkanı Halil Furat, Kilimli Müftüsü Nedim Özkal, Zonguldak müftü yardımcısı Fehmi Malakçı, Ereğli Gümüşhaneliler derneği başkanı Lokman Öztürk,  Dernek yöhnetim kurulu üyeleri ve çok sayıda davetli katıldı.
Yemekte konuşan Dernek Başkanı Yaşar Köksal katılanlara teşekkür ederek “ Her sene gerçekleştirdiğimiz iftar yemeğimize teşrif eden sevgili dostlarıma teşekkür ediyorum. Ramazan ayını hayırlısı ile sona erdirirken Filistin’de yaşanan İsrail Katliamını kınıyorum. Mübarek kadir gecemizi idrak ederken ve Mübarek ramazan bayramına girerken, Tüm İslam Alemi’ nin Bayramını kutlar, Katliamların bir an önce son bulmasını arzu ediyorum” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz