26 Ağustos 2014 Salı

HABER DALI BİRİNCİSİ KARAPINAR 30 YIL ARADAN SONRA TATİL YAPTI

ZGC ve BİK ortaklığında gerçekleştirilen  eğitim seminerinde ,haber ödülünde birinci olan sürekli basın kartı sahibi Muhammet Karapınar, ödül olarak aldığı tatil hediyesini geçtiğimiz hafta gerçekleştirdi.
Karapınar ailesi ile beraber ,BİK tatil köyünde dört gün tam pansiyon tatil yaptı.
ZGC genel başkanı Derya Akbıyık,yaptığı açıklamada ,Zonguldaklı gazetecileri zaman zaman cemiyetimiz organizasyonunda tatile gönderiyoruz.
Geçen sen başlayan bu çalışma  bu senede devam etmektedir .Muhammet Karapınar ZGC genel kurul üyesidir. Sürekli basın kartı sahibidir. Son yaptığımız eğitim çalışmasında  yaptığı haber ile tarafımızdan ödüllendirilmiştir.
ZGC olarak gazetecilerin her türlü çalışmalarına eğitim ,gezi ,etkinlikler olmak üzere katkı vereceğiz.. Ayrıca il geneli ve ülke geneli  ödül ve  teşvik çalışmalarımız da olacak  dedi.

Karapınar ’’Otuz Yıllık Stresi Attık’’.
Gazeteci Muhammet Karapınar ,yaptığı konuşmada, otuz yıllık çalışma hayatımda ilk defa ailemle tatil yaptım. Otuz yıllık çalışma hayatımın stresini attım. BİK tatil köyü son derece donanımlı ve beş yıldızlı konfora sahip. BİK tatil köyünü tüm gazeteci arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. BİK genel müdürü Mehmet Atalay ,tatil köyünün modernizasyonuna ve yenilenmesine önemli yatırım yapmış. Kendisine bu yönden gazeteciler olarak teşekkür  ediyoruz. BİK tatil köyünde ki müdür, idareciler  ve personelde son derece güler yüzlü ve misafirperver. .Ailem Hülya Karapınar ile geçirdiğim bu tatil ve ödül için başta ZGC başkanı Derya Akbıyık ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum. BİK Zonguldak şube müdürümüz Özgür Topaloğlu’nun’ da bizleri, ödül olsun ,çalışma olsun , teşvik etmesi ve BİK tatil köyünü bizlere tanıtmasını son derece önemli  ve değerli buluyorum. dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz