16 Eylül 2014 Salı

BAŞKAN AKDEMİR’E ÖĞRENCİLERDEN ZİYARET

 
2014-2015 eğitim-öğretim yılı haftası kapsamında, Anıl Cömert Ortaokulu Müdürü, öğretmen ve öğrencileri, Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’i makamında ziyaret etti. İlköğretim Haftası kapsamında, Milli Eğitim Şube Müdürü Bayram Güneş, Anıl Cömert Ortaokulu Müdürü Siyami Cinkavuk, Öğretmen Yüksel Alsan ve 4/A sınıfı öğrencilerinden Yaren Afyon ile Emir Yağız Pehlivan Başkan Akdemir’i ziyaret etti.
            Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, yeni eğitim-öğretim haftasının tüm öğrencilere hayırlı olmasını dileyerek; “Bu yeni dönemde; geleceğimizin teminatı çocuklarımızın ve gençlerimizin yeni başarılar elde etme heyecanını hep birlikte yaşayacağız. Cumhuriyetimizin kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün gösterdiği yolda ilerleyerek, çağdaş ülkeler arasında yerimizi alabilmemiz için, araştırma, sorgulama yeteneğine sahip, bilimsel gelişmeleri takip eden öğrenciler yetiştirmek ve verdiğimiz eğitim öğretimin kalitesini artırmak zorundayız. Yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını diliyorum.” şeklinde konuştu. Konuşmaların ardından Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, günün anısına öğrencilere hediye verdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz