16 Eylül 2014 Salı

Eğitim Sen ve Türk Eğitim Sen Yöneticileri 24 Eylül İş Bırakma Eylemi İçin Bir Araya Geldi


Eğitim Sen ve Türk Eğitim Sen Genel Merkezlerinin eğitimde yaşanan sorunlara ilişkin 24 Eylül`de bir günlük iş bırakma kararı almalarının ardından Zonguldak’ta çalışmalar hızlandı. Türk Eğitim Sen Zonguldak Şube Yönetim Kurulu ve Eğitim Sen Zonguldak Şube Yürütme Kurulu üyeleri Eğitim Sen Zonguldak Şubesinde bir araya gelerek 24 Eylül greviyle ilgili yapılacak çalışmaları planladılar.
Her iki sendikanın şube yöneticileri;  Devrek, Gökçebey, Çaycuma, Ereğli ve Alaplı ilçelerindeki Eğitim Sen ve Türk Eğitim Sen İlçe Temsilcilikleri yönetim kurulları ve işyeri temsilcileriyle ortak toplantılar yaparak 24 Eylül grevine ilişkin çağrılar yapacaklar. Ayrıca tüm işyerlerinde ortak çalışma yürütülerek grevin gerekçeleri anlatılacak ve eğitim emekçilerinin greve katılımı sağlanacak. 
Okul müdür ve müdür yardımcılarının hukuksuz bir şekilde görevden alınması, siyasi kadrolaşma, TEOG sistemiyle yaşanan mağduriyetler ve öğrencilerin kendi istediği dışında imam hatip okullarına yerleştirilmesi,  öğretmenlerin rotasyona tabi tutulması, öğretmenliğe geçişte mülakat uygulaması, 4/C ve taşeronlaşma uygulaması, Eğitime hazırlık ödeneğin tüm eğitim çalışanlarına ödenmemesi,  memurlar tarafından ilk defa alınmayan enflasyon farkı, performansa dayalı çalışma, angarya çalışma gibi sorunlara karşı 24 Eylül`de bir günlük iş bırakma eylemi yapılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz