21 Kasım 2014 Cuma

CHP İL YÖNETİMİ GÖREV DAĞILIMI YAPTI

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Zonguldak İl Başkanlığı’nın 16 Kasım 2014 tarihindeki Olağanüstü İl Kongresi’nde seçilen yeni Yönetim Kurulu, görev dağılımını gerçekleştirdi. Önceki gün mazbatasını alan Harun Akın başkanlığındaki Yönetim Kurulu, dün akşam da parti binasında toplanarak, görev dağılımı yaptı.
Görev dağılımı şöyle oluştu:
İl Başkanı: Harun Akın
İl Sekreteri: Hasan Ertuğrul Koltuk
İl Saymanı: Ahmet Cinel      
İl Bilişimden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Sevcan  Özelli 
İl Eğitim Sekreteri: Mustafa Yeşilyurt         
Örgütlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Osman Kıransoy           
Sendika ve Sivil Toplum Örgütlerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Engin Güner         
Basın ve Halkla İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Volkan  Alkaç 
Yönetim Kurulu Üyesi (Kadın ve Gençlik Kollarından Sorumlu Komisyon): Nazan Pulat
Yönetim Kurulu Üyesi (Kadın ve Gençlik Kollarından Sorumlu Komisyon): Harun Kutay Boz
Yönetim Kurulu Üyesi (Kadın ve Gençlik Kollarından Sorumlu Komisyon): Gülseren Duman
Yönetim Kurulu Üyesi (Kadın ve Gençlik Kollarından Sorumlu Komisyon): Emine Yayalar
Yönetim Kurulu Üyesi: Öznur Kayık          
Yönetim Kurulu Üyesi: Harun Yücel
Yönetim Kurulu Üyesi: Songül Akın
Yönetim Kurulu Üyesi: Emine Aydoğdu
Yönetim Kurulu Üyesi: Lütfi Temiz
Yönetim Kurulu Üyesi: Cengiz Koşar
Yönetim Kurulu Üyesi: İsmail Yavan
Yönetim Kurulu Üyesi: İhsani Kenanoğlu
Yönetim Kurulu Üyesi: İsmet Demirhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz