13 Kasım 2014 Perşembe

ERZİNCANLILAR AŞURE DAĞITTI




Erzincanlılar Derneği bugün (13/11/2014) Karaelmas Vergi Dairesi önünde halka aşure dağıttı.
Aşure dağıtımına Zonguldak belediye Başkanı muharrem Akdemir, Zonguldak belediye eski Başkanı Yüksel aytaç,22 nci Dönem CHP Zonguldak milletvekili ve CHP İl başkan adayı Harun Akın ve Erzincanlılar Derneği yönetim kurulu katıldı.
Aşure dağıtım töreninde konuşan dernek başkanı Turan Mercan “  Her yıl geleneksel hale getirdiğimiz Aşure dağıtım törenine hoş geldiniz. Bu tür gelenek ve göreneklerin unutulmaması gerekir. Derneğimizde bu geleneği sürdürmektedir” dedi.
Belediye Başkanı Muharrem Akdemir de aşure dağıtım töreninde yaptığı konuşmasında “ Muharrem Ayı nedeniyle Birçok Kurum ve kuruluşlar aşure dağıtım törenini gerçekleştirmektedirler. Bu görenek ve geleneklerin devam etmesi, halkımızın da bu tür törenlere iştirak etmesi memnuniyet vericidir. “ diye konuştu
Daha sonra Dernek Başkanı Turan Mercan, Belediye Başkanı Muharrem Akdem

İr ve Harun Akın aşure dağıttılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz