27 Kasım 2014 Perşembe

ZONGULDAK BARO BAŞKANI İ.KEREM ERTEM’DEN BAŞKANVEKİLİ GÖKHAN DEMİR’E ZİYARET

Zonguldak Belediye Başkanvekili Gökhan Demir’i, Zonguldak Baro Başkanı Av.İ.Kerem Ertem ziyaret ederek, kendisine ‘hayırlı olsun’ dedi. Zonguldak Baro Başkanı Av.İ.Kerem Ertem; “Zonguldak, sorunlarını çözen bir şehir olma yolunda her geçen gün ilerliyor. Bu konuda, herkese büyük görev düşüyor. Bizde, belediyemize ve diğer kurumlarımız ile beraber Zonguldak Barosu olarak çok katkı vermeye çalışıyoruz. Başkanvekilimize bu görevinde başarılar diliyorum.” şeklinde konuştu.
          Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Zonguldak Belediye Başkanvekili Gökhan Demir ise; “Baro Başkanımıza ziyaretlerinden ötürü çok teşekkür ediyorum. Bu ziyaret beni ayrıca duygulandırdı. Çünkü Kerem Bey benim çocukluk arkadaşım. Biz aynı mahalle de büyüdük. Belediye Başkanvekilliğine bakmak, çok önemli ve gurur verici bir görev. Barolar bizim için de çok önemli. Baro Başkanımız da görevini çok iyi yapan bir başkanımız. Kendisine de başarılar diliyorum.” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz