4 Şubat 2015 Çarşamba

TURPÇU’DAN KGD’YE ZİYARET!


Zonguldak’lı işadamı CHP aday adayı Şerafettin Turpçu Karaelmas Gazeteciler Derneği (KGD)yi ziyaret ederek açıklamalarda bulundu. Ziyarete CHP İl Başkanı Ertuğrul Koltuk ile İl Sekreteri Osman Kıransoy da katıldı.
CHP’lileri, KGD Yönetim Kurulu Başkanı Osman Sav ile Başkan Yardımcısı Mustafa Emen karşıladı. Ziyaret ile ilgili ilk konuşmayı yapan CHP İl Başkanı Ertuğrul Koltuk Zonguldak’ta  ön seçim yapılmak suretiyle seçimlere gireceklerini ve amaçlarının partiyi 1. yapmak olduğunu milletvekili sayılarının 3-4 hatta 5 yapmak olduğunu belirterek yoğun bir şekilde çalışmalara başladıklarını söyledi.
CHP aday adayı işadamı Şerafettin Turpçu da yaptığı konuşmasında özetle şunları söyledi.

“7 Haziran’da yapılacak olan seçimlerde partimizi Zonguldak’ta 1. yapmayı hedefliyoruz. Bugünde ön seçimi savunuyoruz, ön seçimi istiyoruz. Genel merkezimize yaptığım ziyarette de Şubat ayının 15’ine kadar ön seçimin hangi illerde yapılacağını yüzde 85’i kapsayacağı belirtildi. Ben önceleri ön seçimi istiyorum demiştim. 30 yıldır aktif politikanın içinde bu işi sürdürüyorum.  Daha önce adaylar merkez yoklaması ile belli oluyordu fakat bu yöntemin partimize fayda getirmediği aldığımız seçim yenilgileriyle ispatlandı. Bu dönem partimiz bu yoldan dönüyor. Umuyorum ki Zonguldak’ta da halkımızın ve örgütümüzün istediği bir liste oluşturulursa AK Parti’yi yeneceğimizi ve 1. Parti olacağımızı ve milletvekili sayılarımızı arttıracağımızı umut ediyoruz. AK Parti 12 yıldır Zonguldak’ta iktidarda olmasına rağmen kentin sorunları ve sıkıntıları ağırlaşmıştır. İyi bir kadroyla AKP’nin kalesi boş her çekeceğimiz şutun AKP kalesine gol olacağını daha önce söylemiştim. Biliyorsunuz Filyos vadi projesi yılan hikâyesine dönmüş durumda, neyse ki liman ihalesi bu süreçte bitti deniliyor onaylandı. Diğer projelerin de süratle tamamlanması gerekiyor. CHP Olarak Şerafettin Turpçu olarak partimiz iktidar olduğunda ben de seçildiğim takdirde Filyos’ta Zonguldak’ın ikinci üniversitesini hayata geçirmeyi planlıyoruz. Bizi sıcak karşıladığınız için sizlere teşekkür ediyoruz. İleriki günlerde daha sık birlikte olmayı umut ediyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz