15 Ocak 2016 Cuma

TTK ÜZÜLMEZ MÜESSESESİ’NDE PANO ÜRETİM YENİ AYAĞI DUALARLA AÇILDI

 

Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Üzülmez Müessesesi’ne ait 3. Ocak’ta yeni açılan pano üretim ayağı kazasız-belasız, verimli üretim dilekleriyle okunan dualar ve kurban kesimiyle açıldı.
15 Ocak 2016 tarihinde TTK Üzülmez Müessesesi Kuyubaşında düzenlenen Kurban kesim törenine Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Genel Başkan Yardımcısı İsa Mutlu, Genel Mali Sekreteri Adnan Tıska, Genel Teşkilatlandırma ve Eğitim Sekreteri Satılmış Uludağ, TTK Üzülmez Müessese Müdür Yardımcısı Ali Hekim, İşletme Müdürü Müjdat Birol, Kartiye Mühendisleri Aydın Kasapoğlu, Birol Karaçam, Cengiz Şenay, Ekrem Yılmaz, Salim İşpir, GMİS Üzülmez Şube Başkanı Tayfun Demir ile Şube Yöneticileri ve maden işçileri katıldı.
Yeni açılan pano üretim ayağında kazasız-belasız ve verimli çalışma dilekleriyle Kur’anı Kerim okundu, dualar edildi. Ardından kurban kesimi gerçekleştirildi.
Törenin ardından GMİS Yöneticileri, kartiye şeflerini ve TTK Üzülmez Müessese Müdürü Recep Danacıoğlu’nu ziyaret ederek görüş alışverişinde bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz