16 Nisan 2016 Cumartesi

KGD 6. OLAĞAN KONGRESİ YAPILDI

Karaelmas Gazeteciler Derneği (KGD) 6. Olağan kongresi yapıldı.Belediye Kültür Merkezi’nde bulunan Karaelmas Gazeteciler Derneği binasında yapılan 6. Olağan kongresine üyeler büyük ilgi göstererek yeni Yönetim Kurulu (Asil ve Yedek), Denetleme Kurulu (Asil ve Yedek) ve Danışma Kurulu seçimleri gerçekleştirildi.Divan Başkanlığını Turhan Oral’ın yaptığı kongrede, yazmanlıkları İlknur Yılmaz İpekçi ve Çetin Özdemir yaptı.Saygı duruşu ve istiklal marşının ardından dernek Başkanı Osman sav ile Başkan Yardımcısı Mustafa Emen birer konuşma yaptılar ve kongrenin hayırlı olmasını dilediler.


Başkan Osman Sav, “Karaelmas Gazeteciler Derneği olarak kurulduğumuz 2003 yılından bu yana bir çok etkinlikler gerçekleştirdik ve yeni yönetim kurulumuzla birlikle derneğimizin faaliyetlerini daha da arttırarak bu etkinliklerimizi çoğaltmak istiyoruz, yeni yönetimimizin hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Bu arada, Doğan Haber Ajansı’ndan emekli olan ancak gazetecilik görevine devam eden meslektaşımız ve yönetim kuruluna seçilen Durmuş Sevindik için pasta kesildi ve emekliliğinin hayırlı olması dilendi.

Daha sonra seçimlere geçildi. Tek liste ile gidilen seçimde göreve seçilenler şu isimlerden oluştu.

YÖNETİM KURULU ASİL

1.Osman Sav

2.Mustafa Emen

3.Sinan Çetinbakış

4.Ender Yüksel

5.Durmuş Sevindik

6.Çetin Özdemir

7.İlknur Yılmaz İpekçi

8.Doğan Gönüllü

9.Hasan Miyanyedi

YEDEKLER

1.Aydın Arslanyılmaz

2.Ercan Aygün

3.Selçuk Koçaklı

4.Gürkay Gündoğan

5.Umut Fevzi Erses

6.Öznur Güneş

7.Cüneyt Özfidan

8.Aslı Kilcioğlu Yalcı

9.Fadime Yılmaz Elma

DENETİM KURULU ASİL

Sevim Arı, Suat Özger, Eren Arslanyılmaz

DENETİM KURULU YEDEK

Kadir Tuncer, İlknur Turt Kanca, Hüseyin Aksakal

DANIŞMA KURULU

Namık Aşcı, Ali Bahadır, Atilla Öksüz, Turhan Oral, Akay Turhan, Hasan Ataman

Yeni seçilen yönetim kurulu, hafta içerisinde yapılacak olan toplantıda görev bölümü yapacaklar.







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz