26 Mayıs 2016 Perşembe

İŞİTME ENGELLİLERİN YIL SONU SERGİSİ BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI


Zonguldak Uzun Mehmet İşitme Engelliler Ortaokulu ve Halk Eğitim Merkezi İşbirliği ile öğrenciler tarafından tüm yıl boyunca büyük bir titizlikle yapılan çalışmalar sonucunda el sanatları, görsel sanatlar ve ahşap ürünleri sergisi düzenlenen törenle açıldı.

Uzun Mehmet İşitme Engelliler Okulunda düzenlenen serginin açılışına İl Milli Eğitim Müdür Yardımcılarından Aslan Derin,Ercan Kahya, Şube Müdürlerinden Nusret Parlak, İbrahim Köksal, Eğitim Bir-Sen Şube Başkanı Sadettin Dede, Sağlık Sen Şube Başkanı Mehmet Ali Kara, Merkez Fatih Halk Eğitimi Müdürü Zülfikar Uçar, Okul Müdürü Sinan Davulcu, Öğretmenler ve Öğrencilerin yanı sıra çok sayıda davetli topluluğu katıldı.

Serginin açılışında kısa bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Aslan Derin konuşmasında özetle şunları söyledi. İşitme Engelliler Ortaokulunda eğitim gören öğrencilerimizle birlikte Halk Eğitim Merkezi İşbirliğinde yapılan ortaklaşa çalışma sonucunda öğrencilerimiz çok güzel işler çıkartmışlardır. Burada emeği geçen öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür etmek istiyorum ve sergimizin hayırlı olmasını diliyorum “ dedi. Uzun Mehmet İşitme Engelliler Okulu Müdürü Sinan Davulcu ise açılışı yapılan sergi hakkında şu açıklamayı yaptı. “ Okulumuzda eğitim gören yirmi öğrencimizin tüm yıl boyunca çalışmalarına Halk Eğitim merkezi Ahşap Boyama kursuyla destek olmuştur. Sergide iki yüzün üzerinde eser sergilenmiştir. Hayatı paylaşmak için “ Engel Yok Sloganıyla “ çıktığımız yol da başta görsel sanatlar ve teknoloji öğretmenimiz olmak üzere tüm öğretmen ve idarecilerimize teşekkür ediyorum. Bizden hiçbir zaman desteğini esirgemeyen Halk Eğitim Merkezimize de ayrıca teşekkür etmek istiyorum “ dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz