28 Mayıs 2016 Cumartesi

ZONGULDAK’TA BİR İLK ! AŞKLARINI KUYU BAŞINDA PERÇİNLEDİLER

AŞKLARINI KUYU BAŞINDA PERÇİNLEDİLER



Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Kozlu Şube Başkanı Hüseyin Kolçak, Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK) Kozlu Müessesi'nde kuyu başında düzenlenen törenle Yasemin Çakıcı'yla evlendi. Kozlu Müessesesi Uzun Mehmet 1 No'lu kuyu başına gelen çift, maden işçileri ve yakınlarınca ellerinde, "Aşkın önünde durulmaz, çarpar", "Kara elmasım", "İnadına aşk", "Sevenlere özgürlük" ve "Yarınlar bizim" pankartlarıyla karşıladı.

Kolçak ve Çakıcı, başlarına baret takarak nikahın kıyılacağı kafesli asansöre binmelerinin ardından dünya evine girmenin heyecanını yaşadı. TTK Kozlu Müessese Müdürü Kazım Eroğlu, çifte madenci feneri hediye etti. Nikahın ardından gelin ve damat kuyu başının yanındaki alanda dans etti.

Damat Kolçak, gazetecilere yaptığı açıklamada, en mutlu günlerini yaşadıklarını söyledi. Kalplerinin yarısının maden ocağında eylem yapan işçilerle beraber olduğunu ifade eden Kolçak, şöyle devam etti:
 
KALPLERİMİZ MADEN OCAĞINDA EYLEM YAPAN İŞÇİLERLE BERABER
"Maden ocağında arkadaşlarımla birlikte yaklaşık 28 yıldır çalışıyorum. Kuyu başında evlenme fikrini eşime sundum ve o da kabul etti. Bunu TTK'nın ne olursa olsun gündemde tutulması adına planladık. Gün geçtikçe kan kaybediyoruz. TTK göz ardı ediliyor. Zonguldak'ın geleceği adına kuruma bir an önce işçi alınması lazım. En mutlu günümüzü burada yapmak istedik. Arkadaşlarıma bizi yalnız bırakmadıkları için teşekkür ediyorum."

GELİN ÇAKICI: “EŞİME EŞLİK ETMEK İSTEDİM


Gelin ,Yasemin Çakıcı da madenci kızı olarak eşine destek verdiğini belirterek, “Sevgili eşime eşlik etmek istedim. En önemlisi işçilerin dayanışmayı büyüterek şuan direnişte olan bütün işçilere direnişle cevap verilmesi gerektiğini belirtmek isterim. Bütün işçi dostlarıma, kardeşlerime çağrı yapıyorum." dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz