2 Haziran 2016 Perşembe

TÜRKİYE MUHARİP GAZİLER DERNEĞİNDEN BAŞKAN AKDEMİR’E TEŞEKKÜR PLAKETİ

Türkiye Muharip Gaziler Derneği Zonguldak Şube Başkanı Ramazan Çakal ve yönetim kurulu üyeleri, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’i makamında ziyaret ederek, kendisine bugüne kadar derneğe yapmış olduğu desteklerden dolayı teşekkür plaketı takdim ettiler. Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’in her zaman Gaziler Derneği’ne destek olduğunu dile getiren Dernek Başkanı Ramazan Çakal: “Belediye Başkanımız bizi kırmaz, derneğimize hep destek olmaya çalışır. Kendisine teşekkür plaketi takdim etmek istedik, çalışmalarında başarılar diliyoruz.” şeklinde konuştu.


Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir; Gazilerin Türk Milleti için her zaman onur ve gurur kaynağı olduğunu dile getirerek, ziyarette yaptığı konuşmasında şu görüşlerine yer verdi: “Ülkemizin bağımsızlığı, Türk vatanının bölünmez bütünlüğü, milli birlik ve beraberliğimizin korunması uğruna üstün fedakarlıklar göstererek, canı, kanı pahasına ve ölümüne göğsünü siper etmiş ve bunun nişanını gururla taşıyan gazilerimizin kahramanlıkları hafızalarımızdan silinmeyecektir. Kendilerine elimizden gelen desteği her zaman vermeye hazırız. Bu nazik davranışlarından ötürü Başta Dernek Başkanımız olmak üzere, yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu. Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, günün anısına Gaziler Derneği Başkanı ve üyelerine Kuran-ı Kerim ve Türk Bayrağı armağan etti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz