26 Temmuz 2016 Salı

HASAN CELAL GÜZEL DEMOKRASİ NÖBETİNDE KONUŞTU




15 Temmuz (FETÖ ) Fethullah Terör örgütü tarafından gerçekleştirmek istenilen hain darbe girişiminin ardından ülke çapında olduğu gibi Zonguldak’ta da Demokrasi nöbeti tutmaya devam ediliyor. Eski Devlet Bakanlarından Hasan Celal Güzel, demokrasi nöbetine katılmak için Zonguldak’a geldi. Güzel, "Ben bu Zonguldak meydanında hepinizi 5 defa öpmüştüm. Hatırlıyorum. Bu size 5 defa el ense çekmem demek, hakkınızı helal edin.  Ben 70 kusur yaşımın 55 yılını darbelere karşı direnmeye adadım. Bu ülkede bir sürü darbe yaşandı. Dincilere, İslam’a bu ülkede darbe yapıldı. Sağcılar ve solculara darbe yapıldı. Terör diye darbe yapıldı. Adnan Menderes ve yanındaki güzel insanlar asıldı. Bu insanlar o zaman da tankların üzerine çıkmaya istediler ancak 'Ne yapalım bizim askerimiz' dedi. Bugün ki şuur o dönemlerde yoktu. Bu olayların arkasında her zaman Amerika vardı. Bunu dönem dönem kendileri de itiraf ettiler." dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz