28 Ekim 2016 Cuma

İL EMNİYET MÜDÜRÜ OSMAN AK’DAN BAŞKAN AKDEMİR’E VEDA ZİYARETİ



             Emniyet Müdürleri Kararnamesi ile Adana’ya tayini çıkan İl Emniyet Müdürü Osman Ak, Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e ‘veda’ ziyaretinde bulundu. Zonguldak’ta görev yapmaktan dolayı çok mutlu olduğunu dile getiren İl Emniyet Müdürü Osman Ak’a ziyaretlerinden dolayı teşekkür eden Belediye Başkanı Muharrem Akdemir; “Müdürümüze ziyaretlerinden ötürü teşekkür ediyorum. Devlet memurluğunda tayinler yaşanmaktadır. Zonguldak’ta kısa süre kaldığını düşünüyorum. Kendisiyle güzel bir çalışma ortamı yakalamıştık. Mesleği ile ilgili de kendisini her zaman takdir etmişimdir. Deneyimli, profesyonel, uzaman bir yapısı var. Emniyet teşkilatı için önemli kazanım olduğunu düşünüyorum. Zonguldak içinse, büyük bir kayıp diye düşünüyorum. Büyük ve güzel bir şehre gidiyor. Adana’da da başarılı bir çalışma ortamı sağlayacağını düşünüyorum. Ailecek görüştük ve kendisine bundan sonraki çalışmalarında başarılar diliyorum.” şeklinde konuştu.
İl Emniyet Müdürü Osman Ak ise, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e çalışmalarında başarılar dileyerek, kendisine teşekkür etti.

            Konuşmaların ardından Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, günün anısına İl Emniyet Müdürü Osman Ak’a Zonguldak’ın yöresel ürünlerinin yer aldığı hediye kutusu armağan etti.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz