29 Kasım 2016 Salı

ZONGULDAK BELEDİYESİ’NDE HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ PROGRAMI DÜZENLENDİ


            
  Türkiye Belediyeler Birliği tarafından, Zonguldak Belediyesi personeline eğitim semineri programı düzenlendi. Zonguldak Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü işbirliğince gerçekleştirilen eğitim semineri programı iki oturumda gerçekleştirildi. 28 Kasım 2016 Pazartesi günü Kişisel Gelişim Uzmanı Rahim Aladağ tarafından düzenlenen eğitim seminerinin ilk oturumu Belediye Akademisi kapsamında ilk oturum takım çalışması motivasyon konuları üzerine yapıldı.  
             Eğitim seminerinin ikinci oturumunda ise, e-Sayıştay Denetçisi Necip Turguter tarafından 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu Konulu Eğitim düzenlendi. Seminer programında konuşma yapan Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü’nün planlamış olduğu eğitim seminerlerinin belediye personeline verimli ve kapsamlı bir eğitim sunma açısından oldukça yararlı olduğunu kaydederek, Türkiye Belediyeler Birliği’ne ve İnsan Kaynakları Eğitim Müdürlüğü’ne teşekkür etti.
             İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Hatice Alın ise; belediye personeline yönelik gerçekleştirilen eğitim seminerlerinin 15 Aralık tarihine kadar çeşitli konuklarda devam edeceğini, belediye personelinin etkin bir şekilde seminer programından faydalandığını ifade etti. Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, günün anısına eğitim programı düzenleyen Kişisel Gelişim Uzmanı Rahim Aladağ ve e-Sayıştay Denetçisi Necip Turguter’e madenci heykeli armağan etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz