2 Ekim 2017 Pazartesi

ZOGULDAK BELEDİYESİ ‘LİDERLİK VE YÖNETİCİ GELİŞTİRME’ KONULU EĞİTİM SEMİNERİ DÜZENLENDİ



 
Belediyeler Birliği Başkanlığı ve Zonguldak Belediyesi işbirliğince, 29 Eylül Cuma günü belediye personeline Gazi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Prof.Dr. Enver Aydoğan tarafından eğitim semineri verildi. İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen eğitim seminerine, Belediye Başkan Vekili Mehmet İzzet Türkçelik, daire müdürleri ve belediye personeli katıldı.
               Prof.Dr.Enver Aydoğan, yapmış olduğu eğitim semineri programında, liderlik ve yönetici geliştirme konusu üzerinde durarak, liderlik nedir? liderlik tarzları, yönetimde liderlik ve yöneticilik ve liderlik özelliklerine değindi. Aydoğan; lider yöneticinin becerisinin, farklı kişiliklerden, farklı uzmanlıklardan, farklı deneyimlerden yola çıkarak farklı iş düzeylerinde ekip yaratma olduğunu ifade etti. Lider yöneticinin bireyleri tanımak kadar grup oluşum sürecini de bilmeye ihtiyacı olduğunu belirtti.
       Eğitim semineri programı iki oturumda gerçekleştirilerek, seminerin sonunda Belediye Başkanvekili Mehmet İzzet Türkçelik, Gazi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Prof.Dr. Enver Aydoğan’a günün anısına madenci heykeli armağan etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz