17 Nisan 2018 Salı

BESLENME DOSTU OKULLAR DENETLENİYOR


   Sağlık Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında imzalanan protokol kapsamında okullarda sağlıklı beslenme ve hareketli yaşam konularında duyarlılığın artırılması ve bu konuda yapılan iyi uygulamaların desteklenmesi ile okul sağlığının daha iyi düzeylere çıkarılması amacı ile “ Beslenme Dostu Okul Sertifikası “ almaya hak kazanmış okullar denetleniyor.
    2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılında elli Okul Beslenme Dostu Okul Sertifikası almak için başvuruda bulunmuştur. Bu nedenle İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığına bağlı Çocuk Ergen ve Kadın Üreme Sağlığı Biriminde görevli Uzman Handan Özçoban Saka, Diyetisyen Emine Aydoğan ve İl Milli Eğitim Müdürlüğünde görevli Şef Meryem Kabacalı ile Öğretmen Pınar Keskin’den oluşan İl denetim ekibi tarafından İlçelerde başvuruda bulunan  Beslenme Dostu Okulların denetimleri aralıksız olarak sürdürülüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz