5 Mart 2019 Salı

MADENCİLİKTEN MUHTARLIĞA






Türkiye Taşkömürleri Kurumu (TTK) Üzülmez Müessesinden emekli Nizamettin Uçar Karaelmas Mahallesine muhtar adaylığını koydu.
TTK Üzülmez Müessesinde çalışırken İş yeri temsilciğinin yanı sıra Genel maden işçileri Sendikası Üzülmez Şubesinde çeşitli aktif görevlerde bulundu.
Nizamettin Uçar 31 Martta yapılacak yerel seçimler de ikamet ettiği Karaelmas Mahallesinden muhtar adayı oldu. Uçar adaylığı konusunda şunları söyledi. Çocukluğumdan şu ana kadar tüm ömrüm Karaelmas mahallesinde geçti. Karaelmas mahallesinin bir çocuğu olarak sorunları biliyorum. Emekli olmadan önce çalıştığım iş yerlerinde, Sendikacılık alanında görevlerde bulundum.  Birçok Sivil toplum örgütlerinde aktif görevlerde bulundum ve halen Sosyal Yardımlaşma Vakfı mütevelli heyetinde görevliyim. Şimdi de tecrübe ve bilgi birikimim ile Mahalleme hizmet etmek istiyorum. Çocuklarımıza daha güzel bir Karaelmas bırakmak için, azalarım ve ben hizmette sınır tanımayacağız ve sorunları beraber çözeceğiz. TTK da Karaelmas Kömürü için çalıştım, Şimdide kömürden ismini alan Karaelmas Mahallesi için çalışacağız. Hizmet bizden destek Sayın Karaelmas Mahalleli sakinlerinden.” Dedi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz