29 Nisan 2012 Pazar

Bartınlılar Derneği Kongresi Yapıldı .ARDIÇ GÜVEN TAZELEDİ



Bartın İli Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yardım Bartın İli Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yardım Sandığı 7'nci Olağan Genel Kurulu yapıldı.
Bartın İli Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yardım Sandığı 7'nci Olağan Genel Kurulu, Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Şemsi Denizer Toplantı Salonu'nda yapıldı. Genel Kurula; GMİS Genel Başkanı Eyüp Alabaş, GMİS Genel Teşkilatı ve Eğitim Sekreteri Osman Tutkun, GMİS Mali Sekreteri Muharrem Sarıçam, Kumluca Belediye Başkanı Metin Çetin, Hasankadı Belediye Başkanı Zeki Erdoğan, Kozcağız Belediye Başkanı Mustafa Karaman, Diyabetliler Derneği Başkanı Çetin Terzioğlu, Trabzonlular Derneği Başkanı Ahmet Bayrak, Türkiye Sakatlar Derneği Zonguldak Şube Başkanı Hüseyin Şirin, Ziraat Odası Başkanı Hasan Kabarık ve çok sayıda dernek üyesi katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan kurulda divan başkanlığına Çetin Terzioğlu seçildi. Genel Kurulu'nda açılış konuşmasını yapan Başkan Ahmet Ardıç, sandık tüzüğünü 1997 yılında hazırladığını belirterek, derneği bugünlere taşıdıklarını kaydetti. Ardıç, "Sandık tüzüğünü 1997 yılında ben hazırladım. 125 üye ile çıktığımız bu yolda bugünlere geldik. Derneği daha güçlü hale getirdik. Yardım sandığı faaliyetleri bugüne kadar derneğimize katkı sağlamıştır. Okul, Camii, yol, su yapımında imkanlar ölçüsünde yardımlarımızı sürdürüyoruz. Derneğimiz en çok eğitim alanında faaliyet gösteriyor. 264 öğrenciye ayda 70 TL öğrenciye burs veriyoruz.2006 yılında Türkiye Taş Kömürü Kurumu'na (TTK) 96 kişi işe girdi. Son günlerde beni ve arkadaşlarımı eleştirerek yıpratmaya çalıştılar. Bu tarz söylemler derneğe zarar verir. Hizmet ne kadar iyi olursa ben o kadar mutlu olurum. Sizlerin karşısına hesap vermeye destek olamaya geldik. Hizmet etmeye devam etmek istiyoruz" dedi.
Ahmet Ardıç, Bartın İli Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yardım Sandığı 7'nci Olağan Genel Kurulu'na yeniden 171 oyla başkan seçilerek güven tazeledi. 290 Oyun kullanıldığı seçimde; 171 oy Ahmet Ardıç, 110 oyda Nurettin Kapkaç aldı.
4 oy ise iptal edildi. Ahmet Ardıç'ın Yönetim Kurulu Asil listesi; Şinasi Poyraz, Erdal Kocaer, Hilmi Arslan, Yaşar Özel, Kemal Nalbant, Hüseyin Karakaş, Bilal Uğurlu ve İdris Üstünsoy'dan oluştu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz