18 Nisan 2013 Perşembe

BELEDİYE PERSONELİNE EĞİTİM SEMİNERİ VERİLDİ


Zonguldak Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Eğitim ve Araştırma Merkezi(ÇASGEM) işbirliği çerçevesinde ‘Temel Düzey İş Sağlığı ve Güvenliği, İş sağlığı ve güvenliğinde yeni yaklaşmalar ve temel prensipler’ konusu üzerine eğitim semineri programı düzenlendi. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Merkezi Eğitim Şube Müdürü Muhittin Bozöyük tarafından, iş sağlığı ve güvenliği konusu üzerine belediye personeline sunum yaparak, iş güvenliğinde nelere dikkat edilmesi ve alınacak önlem ve tedbirler üzerine bilgiler verdi. Zonguldak’ın sanayi şehri olduğunu ve bu nedenle iş kazalarının meydana gelebileceğini ifade eden Eğitim Şube Müdürü Muhittin Bozöyük, iş yeri tedbirlerinin yanı sıra çalışanlarında kendi tedbirlerini almaları gerektiği konusunun altını çizerek, iş sağlığı güvenliğinde herkesin üzerine görev düştüğünü, bu nedenle çalışanların dikkatli davranmaları gerektiğini belirtti. İş güvenliğinin önemine vurgu yapan Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Merkezi Eğitim Şube Müdürü Muhittin Bozöyük’e günün anısına madenci heykeli armağan etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz