11 Nisan 2013 Perşembe

SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ÇALIŞANLARINA İLKYARDIM EĞİTİMİ








Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürlüğü koordinatörlüğünde Sağlık Müdürlüğü bünyesinde görev yapan 130 personele ilkyardım eğitimi veriliyor.
Atatürk Devlet Hastanesi Konferans Salonunda Sağlık Müdürlüğü İlkyardım Eğitimcilerinden Derya Kayınova tarafından verilen eğitimde çalışanlara sinevizyon sunumu ile uygulamalı olarak temel yaşam desteği, Kırık çıkıklarda kanamalarda ilkyardım, hasta taşıma, zehirlenmeler ve benzeri konularda geniş kapsamlı olarak eğitim veriliyor.
İl Sağlık Müdürü Dr. Bilal Cin verilen eğitimle ilgili olarak yapmış olduğu açıklamada şunları söyledi. “ Bilindiği üzere geçtiğimiz yıl Acil Sağlık Hizmetleri 112 bünyesinde görev yapan şöförlerimize ilkyardım eğitimlerimizi vermiştik. Bu eğitimlerimizin ikinci ayağı olan Müdürlüğümüz bünyesinde çeşitli birimlerimizde görev yapan 130 İdari personelemizede eğitim vermekteyiz. Eğitimlerimiz tamamlandıktan sonra yapacağımız sınavda başarılı olan personellerimize ilkyardım kimliği ve sertifikaları verilecektir “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz