3 Nisan 2013 Çarşamba

ZONGULDAK SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN BAYANLARA YÖNELİK İLKYARDIM EĞİTİMİ İLGİ GÖRÜYOR


Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı Acil Sağlık Hizmetler Şube Müdürlüğü koordinatörlüğünde il genelinde düzenlenen bin anneye ilkyardım projesi kapsamında düzenlenen ilkyardım eğitimine bayanlar büyük bir ilgi gösteriyor.
Zonguldak Devrek İlçesine bağlı Eğerci Beldesinde yaşayan bayanlara Sağlık Müdürlüğü Acil Sağlık Hizmetler Şube Müdürü ve aynı zamanda ilkyardım eğitimcisi Barış Fidan ve beraberinde112 de görevli acil tıp teknisyenleri tarafından bölgede yaşayan bayanlara, ilkyardımın temel kuralları, kanamalar, kalp krizi, yüksek ateş, zehirlenmeler, kırıklar, hayvan ısırıkları, yanıklar, donmalar konusunda sinevizyon sunumu ile teorik ve uygumalı olarak eğitim gün boyunca anlatıldı ve özellikle Temel Yaşam Desteği uygulama eğitimin yapıldığı bölüm bayanların büyük ilgisini çekti.
İl Sağlık Müdürlüğü Acil Sağlık Hizmetler Şube Müdürü Barış Fidan ise, proje kapsamında bayanlara yönelik il genelinde ilk defa düzenlenen bayanlara yönelik vermiş olduğumuz ilkyardım eğitimine bayanlar ilgi gösteriyorlar. Geçtiğimiz yıl mayıs ayında başlanan bu projemiz önümüzdeki ay içersine kadar bin anneye vereceğimiz eğitimle tamamlayıp anneler günü haftasında düzenleceğimiz bir törenle eğitime katılanlara katım belgelerini takdim edeceğiz “ dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz