18 Şubat 2015 Çarşamba

ÖZBAKIR’DAN ZGC ‘YE ZİYARET

    
Zonguldak emekli Cumhuriyet Başsavcısı Hüseyin Özbakır, Zonguldak gazeteciler cemiyeti genel merkezini ziyaret etti.

Yapılan ziyarette ,Özbakır, Adalet ve Kalkınma Partisi genel  merkezine 25. dönem milletvekilliği seçimleri için aday adaylığı başvurusunu yaptığını ifade etti.

Zonguldak’ın sorunlarını bildiğini söyleyen Özbakır, sözlerine şöyle devam etti: “Dokuz yıl Zonguldak’ta Başsavcılık gibi önemli bir görevi ifa ettim. Zonguldak’ın sorunlarını biliyorum. Adli görevim sırasında önemli hizmetleri hayata geçirdik. Buna ek adliye binası da dahil. Bundan sonra Zonguldak halkına  siyasetçi olarak  hizmet etmek istiyorum. Aday adaylığı başvurumu  yaptım. Süreç devam  ediyor, ilk ziyaretimi sizlere gerçekleştiriyorum.Tüm aday adaylarına başarılar diliyorum” dedi.

Ziyaretten memnuniyet duyduğunu belirten Akbıyık, şunları söyledi:

“Cumhuriyet Başsavcısı olarak, ilimizde dokuz yıl önemli hizmetler ve görevler gerçekleştirdiniz. Zonguldak halkının teveccühünü kazandınız.Bundan sonra ki aday adaylığı sürecinde başarılarınızın daim olmasını temenni ederiz. Ziyaret nedeni ile teşekkür ediyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz