7 Mart 2018 Çarşamba

ZONGULDAK’I TEMSİL EDECEKLER


              Geçtiğimiz günlerde İlimizde düzenlenen Liselerarası gençler puanlı  Atletizm İl birinciliği yarışmalarında Fener Anadolu Lisesi erkek takımı bir çok dalda il birinciliği ve ikinciliği alarak 6200 puanla erkeklerde takım halinde il birinci olmuş olup, 13-14 Mart 2018 tarihleri arasında Ankara da yapılacak olan puanlı atletizm grup müsabakalarına katılmayı hak kazandılar.
         Bu gün Fener Anadolu lisesi okulunda  düzenlenen  törenle Beden Eğitimi öğretmenleri ve sporcular  il birinciliği kupasını  Okul Müdürüne  teslim ettiler. Daha sonra düzenlenen törende bir konuşma yapan Fener Anadolu Lisesi Okul  Müdürü Resül Aslankaya konuşmasında şunları söyledi. “ Öncelikle okulumuza kazandırmış olduğunuz bu önemli başarıdan dolayı Beden Eğitimi öğretmenlerimizi ve sporcularımızı yürükten kutlamak istiyorum. 2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılında Okulumuz sosyal etkinliklerde ve sportif yarışmalarda adını üst sıralara taşımıştır. Bir çok alanda olduğu gibi ilimizde yapılan Liselerarası puanlı atletizm yarışmalarında altı birincilik, yedi ikincilik ve birde üçüncülük kazanmışlardır. Öğrencilerimizi ben bu başarılarından dolayı kutluyorum. 13-14 mart 2018 tarihleri arazsında Ankara ilinde  yapılacak olan grup şampiyonasında ilimize ve okulumuzu en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyorum , tüm öğrencilerime şimdiden başarılar dileriyi bir sonuçla dönmelerini temenni ediyorum “ dedi.
      Öte yandan 13-14 Martta 2018 tarihinde  Ankara da yapılacak olan atletizm erkekler grup şampiyonasında ilimizi birinci olarak Fener Anadolu temsil  ederken, aynı tarihler arasında erkeklerde il ikincisi olan Zonguldak  Endüstri  Meslek Lisesi Samsunda mücaüdele edecek.

  


        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz