12 Mart 2020 Perşembe

UZAKTAN EĞİTİM GELİYOR


Türkiye'de tespit edilen ilk ve tek koronavirüs vakası sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığında kritik bir toplantı yapıldı. 5 saat süren corona virüsü toplantısı sonrası çok önemli kararlar alındı. Alınan kararlar, eğitimden spora kadar çok ciddi önlemler içeriyor. En çok dikkat çeken karar ise 16 Mart'tan itibaren 1 hafta okulların tatil edilmesi kararı... Bu tatil bittikten sonra ise uzaktan eğitim ile ilk ve ortaöğretim ile liseler derslerine devam edecek. Peki, uzaktan eğitim nedir ve nasıl olacak? İşte evden eğitim ile ilgili merak edilenler ve uzaktan eğitim tarifi...
Uzaktan eğitim, zamandan ve mekandan tamamen bağımsız bir şekilde öğrencinin ve öğretim üyesinin kampüse gelme zorunluluğu olmaksızın mevcut var olan bilgisayar teknolojileri vasıtası ile tamamen sanal ortamda canlı, görüntülü, sesli olarak derslerin işlendiği, katılımcının istediği zaman bunları tekrar izleyebileceği ve görüntüleyebileceği, günümüz şartlarında eğitim ve öğretimin hızla bilgisayar ortamında geçtiği akılcı, çağdaş, yenilikçi bir eğitim sistemidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz