31 Mart 2015 Salı

BAŞKAN AKDEMİR’E SPORCULARDAN ZİYARET


             Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, Belediyespor Küçük Erkekler Basketbol takımını Çorum’a yolcu etti.

            Zonguldak Belediyespor Küçük Erkekler Basketbol takımı, Zonguldak il birincisi olarak Çorum’da düzenlenen ve 4 Nisan’da sona erecek olan Türkiye Şampiyonasına katılmak üzere ilimizden ayrıldı.Yolculuk öncesi, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e yönetim kurulu teknik ekip ve sporcular ziyarette bulunarak şampiyonluk sözü verdiler.

          Belediye Başkanı Muharrem Akdemir; “Sporcularımıza moral vermek ve iyi yolculuklar dilemek istedim. Sağ olsunlar onlarda beni ziyarete geldiler.Hemen hemen her branşımızda büyükten küçüğe başarılı sonuçlar alıp, şampiyonluklar için mücadele veriyorlar.Ümit ediyorum, çocuklarımızda çok güzel bir netice çıkarırlar.Ben şahsım adına tüm sporcularımı teknik heyeti ve yönetim kurulumuza başarılar diliyorum” diyerek sporcuları yolcu etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz