8 Ekim 2019 Salı

BODRUMDA İLİMİZİ NAZMİYE CİVAN TEMSİL EDİYOR



Nancie Kozmatik sahibi Seval Eyüpoğlu önderliğinde ve Misleydi Ana sponsorluğunda Bodrum Park resort otelde  7 Ekim tarihinde başlayan ve 11 Ekim tarihine kadar devam edecek olan eğitim ve Tatil motivasyonu konulu Seminerde ilimizi Wella Kuaför’ün sahibi ve Türban tasarım uzmanı Nazmiye Civan Temsil ediyor.
Kuaför Nazmiye Civan, Seminerde Türban ve Tasarım eğitmeni olarak görev alacak.
İlimizi Temsil edecek olan Nazmiye Civan etkinlik açılışında şunları söyledi " Karaelmas diyarından size selam getirdim. Nancie Kozmetik sahibi Sayın Seval Eyüpoğlu önderliğinde düzenlenen etkinliğe eğitmen olarak katıldım ve bilgi birikimimi bu seminerde diğer meslektaşlarımıza ve güzellik uzmanlarına aktaracağım. Beni bu göreve layık gören ve seminerde görev veren ilgililere teşekkür ederken ayrıca Zonguldak'ımızı da en iyi şekilde temsil etmenin mutluluğunu ve gururunu yaşıyorum " dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz