28 Ağustos 2012 Salı

SEVİLEN MÜDÜRE VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ


Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğünde 27 yıldan bu tarafa Sağlık Müdür Yardımcısı olarak görev yaptıktan sonra İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğüne tayini çıkan Dr. Birsen Turan”a sağlık çalışanları tarafından veda yemeği düzenledi.
Memurlar lokalinde güzel bir organizasyon altında düzenlenen yemeğe İl Sağlık Müdür Vekili Dr. Orhan Şahin, Halk Sağlığı Müdürü Dr. Aslıhan Külekçi Uğur, İl Sağlık Müdür Yardımcısı Dr. Emin Palancı, Halk Sağlığı Müdür Yardımcısı Dr. Mehmet Kızılcık, Atatürk Devlet Hastanesi Başhekimi Uzman Dr. Mustafa Çıtlak,eski İl Sağlık Müdürü Dr. Murat İlikhan, Şube Müdürlerinin yanı sıra yaklaşık yüz sağlık çalışanı katıldılar. Başarılı çalışmaları ile dikkat çeken Dr Birsen Turan”a sağlık camiasına vermiş olduğu hizmetlerden dolayı İl Sağlık Müdür Vekili Dr. Orhan Şahin ve Halk Sağlığı Müdürü Dr. Aslıhan Külekçi Uğur tarafından plaket ve çeşitli hediyeler verdiler.
Düzenlenen yemekte bir konuşma yapan Dr. Birsen Turan konuşmasında özetle şunları söyledi. “ Benim adıma düzenlenen veda yemeğinde bana verilen plaket benim için çok anlamlı ve bu yüzden bu plaketi İzmir de yeni iş yerime koyacağım ve ayrıca çok duygulandım. Çalıştığım insanlar güzelse ortam güzel olur, ben hep güzel insanlarla çalıştım ve şuan burada olmaktan çok mutluyum. Mesleğimi dolu dolu yaşadım Zonguldak”a tayin olduğumda Karadeniz den çok korkmuştum. Ama buranın sıcak insanları bu korkumu yenmemi sağladı. Sizler vardınız çevremde, sizlerle çalışmaktan çok mutlu oldum. Bir arada çok şey yaşadık, çok şey paylaştıkacısıyla tatlısıyla sizi hep düşüneceğim ve unutmayacağım hepinize çok teşekkür ederim ve sizleri seviyorum “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz