28 Eylül 2015 Pazartesi

Zonguldak Fatih Koleji’nde eğitim bayramına, yaş pasta keserek başladılar

Zonguldak Fatih Koleji’nde, 2015-2016 eğitim öğretim döneminin açılışı renkli görüntülere sahne oldu. Özel hazırlanan dev bir yaş pastayı kesen öğrenciler, yeni eğitim dönemine tatlı hatırlarla girmenin sevincini yaşadı. Bu arada öğrenci sayısının önceki yıla göre artış olduğu belirtilen okulda, bu yeni eğitim öğretim döneminde 515 öğrenci eğitim görecek.

Zonguldak Fatih Koleji bahçesinde toplanan öğrenciler, yeni eğitim öğretim dönemini yaş pasta keserek kutladı. Sevinç ve heyecanın bir arada yaşandığı açılış töreninde, ilk olarak şehitler anısına bir dakikalık saygı duruşu ve İstiklâl Marşı okunmasıyla başladı. 

EĞİTİM BAYRAMI HAYIRLI OLSUN

Öğrencilere hitap eden Okul Müdürü Mehmet Sarısoy, “Yeni eğitim öğretim yılı hepimize hayırlı uğurlu olsun. Bir bayram ertesinde bir araya geldik. Kurban Bayramı’nı dün itibariyle bitirmiş olduk, hemen ardından yeni bir bayrama adım attık. O bayramın adı nedir? ‘Eğitim Bayramı’… Her sene başında, büyük sevinç yaşadığımız, yaz boyunca özlediğimiz öğretmen ve arkadaşlarımızla hasret gidermek için koşa koşa gittiğimiz o bayramın adı; eğitim bayramıdır. Hem Kurban hem de Eğitim bayramımız kutlu olsun! Bu arada ilk kez eğitim hayatına başlayan mini mini 1’leri de ayrıca tebrik ediyorum” dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz