14 Ocak 2016 Perşembe

BELEDİYE BAŞKANI MUHARREM AKDEMİR’DEN ANKARA ÇIKARMASI

 
               Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, Belediye Başkanları Birliği yönetim kurulu üyeleri ile birlikte bir dizi resmi ziyaretlerde bulunmak üzere dün Ankara’ya gitti.
Zonguldak Belediye Başkanları Birliği Genel Başkanı ve aynı zamanda Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş’i yönetim kurulu üyeleri ile birlikte ziyaret eden Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir; ardından Belediye Başkanları Birliği üyeleri ile birlikte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu’yu makamında ziyaret etti.

            Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Süleyman Soylu ile Belediye Başkanları Birliği özlük hakları konusunda görüş alışverişinde bulunduklarını ifade eden Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, ayrıca Zonguldak’ın sorunları arasında yer alan rödövanslı saha sahiplerinin sorunlarını kendisine aktardığını belirtti. Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, “Sayın Bakanımızı ziyaretimizde kendisiyle bire bir görüşme imkânına sahip oldum. Biliyorsunuz ki, madencilik sektöründe bir takım sıkıntılar mevcut. Özellikle, rödövans sahalarının durumu ile ilgili sıkıntıları Bakanımıza aktardım. Kendisi de Zonguldak için konuyla ilgili olumlu çalışmaların devam ettiğini aktardı. Umuyoruz bu sıkıntının en kısa zamanda çözüme kavuşacağına inanıyoruz.”

ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANI SAYIN VEYSEL EROĞLU’NA DERE ISLAH PROJEMİZİ AKTARDIM”

             Ardından Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile de görüşen Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir; “Şehrimiz adına önemli olan birçok projemiz var. Bunlar arasında yer alan ve benim özellikle üzerinde hassasiyet ile durduğum Dere Islah Proje’mizi Sayın Bakanımız Veysel Eroğlu ile görüştüm ve bu projeyi bir an önce hayata geçirmek istediğimizi ifade ettim. Kendisi konuyla çok alakadar oldu ve gerekli çalışmaların yapılması konusunda milletvekillerimize talimat verdi.”

          Öte yandan Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, Adalet ve Kalkınma Partisi (AKP) Zonguldak Milletvekilleri ile de bir araya gelerek fikir alışverişinde bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz