25 Şubat 2013 Pazartesi

BAŞ SAĞLIĞI


TGC Zonguldak İl Temsilcisi ve Karaelmas Gazeteciler Derneği (KGD) Başkanı Osman Sav, bünyesinde basın-yayın organları ile haber ajansı da bulunan İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Enver Ören’in vefatı nedeniyle KGD Yönetim Kurulu adına bir başsağlığı mesajı yayındı. Mesaj şöyle;

                                                                   
BAŞSAĞILIĞI
                Türkiye’de basın camiasının önde gelen isimlerinden Dr. Enver Ören’in vefatı nedeniyle üzüntü içindeyiz. Dr. Enver Ören, Hakikat Gazetesi ile başladığı basın hayatına Türkiye Gazetesi ile devam etmiş, ardından TV, Radyo ve haber ajansı kurarak bu alanda etkinliğini, öncülüğünü ortaya koymuş bir isimdir. Basın camiasındaki öncülüğü ile sahip olduğu kurumları aynı zamanda mesleki eğitim yuvalarına dönüştürmeyi başaran Dr. Enver Ören, Türkiye Basın Camiasında büyük izler bırakmıştır.
KGD Yönetim Kurulu olarak, Dr. Enver Ören’e Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve basın camiasına başsağlığı dileriz.

KARAELMAS GAZETECİLER DERNEĞİ
YÖNETİM KURULU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz