27 Şubat 2013 Çarşamba

DİYALİZ ORGAN NAKLİ DERNEĞİNDEN BİLAL CİN” E ZİYARET

Zonguldak Diyaliz Organ Nakli ve Kronik Hastalıklar Derneği Genel Başkanı Ayhan Kefeli ve beraberinde Yönetim kurulu üyeleriyle birlikte İl Sağlık Müdürü Dr. Bilal Cin”i makamında ziyaret ederek çalışmalar konusunda bilgi verdiler.
Ziyarette bir açıklama yapan Diyaliz Organ nakli ve Kronik Hastalıklar Derneği Genel Başkanı Ayhan Kefeli şöyle dedi. “ Derneğimiz geçtiğimiz günlerde olağan genel kurul yapmıştı. Bu nedenle yeni yönetim kurulu arkadaşlarımızla birlikte İl Sağlık Müdürümüze nezaket ziyaretinde bulunduk. Ve aynı zamanda 8-10 Mart 2013 tarihleri arasında dünya böbrek günü nedeniyle Bülent Ecevit Üniversitesi ve Atatürk Devlet Hastanesi Diyaliz Merkezlerinde tedavi gören hastalarımızı ziyaret ederek hastalarımıza o günle ilgili olarak çeşitli hediyeler vereceğiz ve bunun yanı sıra Derneğimiz tarafından aylık olarak “ Bir Umut “ adlı dergi çıkartmayı amaçlıyoruz diyerek çalışmalarımız konusunda bigil alış verişinde bulunduklarını “ söyledi.
İl Sağlık Müdürü Dr. Bilal Cin ise bu anlamlı ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirerek Diyazi Organ Nakli ve Kronik Hastalıklar Derneği Genel Başkanı ve Yönetim Kurulu üyelerinin yapmış olduğu ziyaretten memnun kaldığını belirterek Derneğin çalışmalarında elimizden gelen desteği göstereceğiz diyerek Başkan ve Yeni Yönetim kurulu üyelerine çalışmalarında başarılar diliyorum “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz