11 Şubat 2014 Salı

KARAELMAS OTİZMLİ BİREYLER DERNEĞİ GÖREV BÖLÜMÜ YAPTI

Geçtiğimiz pazar günü 1.olağan genel kurulunu yapan Karaelmas Otizimli Bireyler derneği yönetimi kendi arasında toplanarak görev dağılımı yaptı.
Dernek başkanlığına seçilen Arzu Gökçe görev dağılımı ile ilgili şu açıklamayı yaptı.

"İsmindende anlaşılacağı üzere,otizmli bireyleri gelebilecekleri en iyi eğitim düzeğiyle taçlandırmak ilk hedefimiz.Bugüne kadar ilimizdeki Rehebilitasyon kurumları bu mücadeleyi tek başlarına vermiş olup gerek imkanların yetersizliği gerekse çevresel yetersizlikler yüzünden çocuklarımızla birlikte topluma kaynaşamamışlardır.Bu,kurumların değil ilimizdeki imkanların ve farkındalığın az olmasından kaynaklanmaktadır.Eğiticilerin kendi ceplerinden ödemek süretiyle büyük illerdeki seminer ve sertika programlara katılmaları onlara bilgi,maddi yük ve zaman kaybı olarak dönmüştür.Bu noktada eğitimcilerin güncel eğitim ve öğretim modüllerine ilimizde ulaşabilmeleri için 16 MART 2014 tarihinde Çetin Özbey seminer ve ücretsiz sertifika programı için ilimizde olacak.Derneğimizin kapısı otizmle ilgili sorunlararla baş edebilmek mücadelesi içinde yer almak isteyen tüm gönüllülere açıktır.Dernek yapımızı 9 ŞUBAT 2014 GÜNÜ İLK GENEL KURUL toplantısı sonucu oluşturduk.Aldığımız kararlar sonucu dernek başkanımız H.ARZU GÖKÇE.Başkan yardımcımız DİLEK KAYA.Genel sekreter NAZMİYE CİVAN.Sayman NURTEN KEFELİ.Denetleme kurulu SALİM TAN,AYTEK ÜÇÜNÇÜ,UĞUR ALTUN getirilmiştir.Dernek basın sözcülüğü AHMET ÖZTÜRK,dernek hukuk danışmanlığı AV.DİLARA PAPİLA,Dernek sözcülüğü temsili SEMRA TAN,CEMİLE SOYLU,EVREN TÜRECİ SEZGİN tarafından,proje sorumlumuz ZÜLEYHA ARIMAN olmuştur.Derneğimiz projelerini ve hedeflerini kısa ve uzun dönem olarak konumlandıracaktır,öncelik sırasına göre acil eylem planı doğrultusunda hayata geçecektir.Çocukların sağlık,eğitim,sosyal yaşam haklarına katkı sağlamak öncelimizdir.
 Derneğimizin projeleri,EĞİTMENLERE SEMİNERLER YOLUYLA DESTEK,AİLERE YOL ARKADAŞLIĞI,EĞİTİM,SAĞLIK,ÖZEL EĞİTİMDEKİ SORUNLARI ÇÖZÜLEBİLMESİ İÇİN DESTEK,SPORTİF FALİYETLER,FARKINDALIK YARARATMAKTIR.
KOB-DER OLARAK OTİZM PLATFORMU bünyesinde yer alabilmek için gerekli müracatını tamamladık.Derneğimizin kapısı,Otizmi öğrenmek istiyorum,bende gönüllünüz ve üyeniz olmak istiyorum diyentüm otizm dostlarına açıktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz