5 Nisan 2014 Cumartesi

ZERÇEV Yönetim Kurulu Başkanı Cevat KIR ve Üyeleri Zonguldak Valisi Ali KABAN’I ziyaret etti.

  1.  ZERÇEV Yönetim Kurulu Başkanı Cevat KIR ve Yönetim Kurulu Üyeleri Mehmet Kadir Can, Adem Tel ve                 Temel Ergin Zonguldak valisi Sayın Ali Kaban tarafından kabul edildi.ZERÇEV yönetim kurulu tarafından Vali                 Kaban'la yapılan tanışma sohbetinden sonra dernek faaliyetleri hakkında bilgi verildi.ZERÇEV’in önceki yıllarda                 hazırlatmış olduğu Zonguldak'ın sosyo-ekonomik yapısının analiz edildiği iki ayrı kitap takdim edilerek                 çalışmalar hakkında açıklamalar yapıldı.takdim edilen kitapları Vali Kaban ilgiyle inceledikten sonra yapılan                 çalışmalar için dernek yönetimine teşekkür etti.


                               ZERÇEV ve ERİŞGEM Yönetim Kurulu Başkanı Cevat Kır ERİŞGEM'in faaliyetleri hakkında da bilgi                 verdikten sonra ileriki projeler ve Ereğli’de yapılması planlanan mesleki eğitim merkezi için Vali Kaban'dan                 desteklerini istedi.Yaklaşık 1 saat süren görüşmenin ardından dernek yönetim kurulu Valilik makamından Vali                 Ali KABAN tarafından uğurlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz