12 Nisan 2014 Cumartesi

BÜLENT ULUBAY’A YAPILAN SALDIRI CHP TARAFINDAN KINANDI

ŞAHİN” SİVİL TOPLUM ÖRGÜTÜNÜN BAŞINDAKİ KİŞİNİN BUNU YAPMASINI KINIYORUM”
Zonguldak'ta eski muhtar 62 yaşındaki Bülent Ulubay, Merkez İlçe Seçim Kurulu'nda CHP temsilcisi olarak görev yaptığı sırada yanına gelen Zonguldak Muhtarlar Derneği Başkanı Şerafettin Nas'ın kendisine yumruk attığını iddia ederek şikâyetçi oldu.
Bülent Ulubay’a yapılan saldırının ardından basın toplantısı düzenleyen CHP Merkez ilçe başkanı Cemal Şahin ve İl Sekreteri Nurettin Yolcu yapılan saldırıyı kınadı.
CHP Merkez ilçe başkanı Cemal Şahin yaptığı toplantıda “Merkez ilçe seçim kurulunda partimizin temsilcisi Bülent Ulubay görev yaptığı sırada Zonguldak muhtarlar Derneği başkanı Şerafettin Nas tarafından darp edilmiştir. İçeriği ne olsun Koskoca bir sivil toplum örgütünün başında bulunan kişinin yumruk atarak darp etmesini kınıyorum.” Dedi
İl sekreteri Nurettin Yolcuda yapılan saldırıyı kınayarak şunları söyledi “ Yaşanan olay üzücüdür. Ülkedeki Sosyal olayların bir yansıması olarak görüyorum. Kamu adına görev yapan arkadaşımıza ve yine İç İşleri Bakanlığına bağlı bir kuruluşun başındaki kişinin bu eylemini kınıyoruz” dedi.
Yerel seçimler nedeniyle Merkez İlçe Seçim Kurulu'nda CHP temsilcisi olarak görev yaptığını belirten eski Terakki Mahallesi Muhtarı Bülent Ulubay, meydana gelen olayda Şerafettin Nas'ın yumruklu saldırısına uğradığını ileri sürdü. Ulubay, "Yanıma gelip, 'Sen yeni seçilen muhtar arkadaşlara Şerafettin Nas'ın başkanı olduğu muhtarlar derneğine üye olmayın dedin mi?' diye sordu ve sol gözümün altına yumruk attı. İçerisi kalabalık olduğu için ikinci yumruğu atamadı. Karakola giderek şikayetçi oldum. Atılan yumruğu hazmedemiyorum. Bana yapılan bu hareketi kınıyorum" dedi.
.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz