28 Ağustos 2013 Çarşamba

20 GÜNDÜR KAYIP OLAN ÇOCUKLARINI ARIYORLAR

  Devrek’in İsmetpaşa Mahallesi Hışıroğlu mevkide oturan Kilerci ailesi 29 Temmuz’dan beri bu yana kayıp olan çocukları Ümit Kilerci’yi (17) arıyor.
Polise başvuran Kilerci ailesi, çaresizlik içerisinde beklediklerini, çocuklarından haber alanların, gören veya duyanların kendilerine ulaşmalarını istedi.
 Antalya’ya çalışmaya gittiğini belirten baba İsmail Kilerci, “Oğlum Ramazanın ikinci günü Antalya’ya çalışmaya gitmişti. Anyalya Üç Kapılarda bir dekorasyoncu da çalıyordu. Akşam 6’da işten çıkıyor. Patronuna diyor ki yarın işe gelmeyeceğim.
Patronu da neden gelemeyeceğini sormuş. Ümit’te Antalya Site’den arkadaşının geleceğini söylemiş. O günden beri Ümit’ten haber alamıyoruz. En son oğlum Ümit ile 28 Temmuz Pazar günü saat 10:00’da aradı görüştük. Ondan sonra oğlumdan haber alamadık. Ama yok sanki yer yarıldı da içine girdi.  Yetkili yerlere haber verdim. Her tarafta arıyorlar. Fakat 20 gündür hala bir haber alamadım. Ufacık bir iz bile yok. Hayatından endişe ediyoruz. Ben buradan tüm Türkiye'ye sesleniyorum. Çocuğumun ölü mü sağ mı bilmiyorum. Ne olur herkes bu konuda bana yardımcı olsun. Gören bilen varsa emniyet güçlerimize bildirsinler” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz