29 Ağustos 2013 Perşembe

ROTARY KLUBÜ BAŞKANI VE ÜYELERİNDEN BAŞKAN AKDEMİR’E ZİYARET

Zonguldak Rotary Kulübü Başkanı Bahar Aydın ve yönetim kurulu üyeleri, Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’i makamında ziyaret etti. Yeni yönetim kurulu olarak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e nezaket ziyareti gerçekleştirdiklerini ifade eden Zonguldak Rotary Kulübü Başkanı Bahar Aydın: “2013-2014 Zonguldak Rotary Klubü’nün başkanı olarak, bir yıllık süre içerisinde göreve başladım. Devir teslim töreninde de sizinle bir arada olduk. Bizleri yalnız bırakmadınız, bizleri desteklediniz çok mutlu olduk.  Yönetim kurulu olarak bir kez daha sizlere teşekkür ediyoruz. Henüz görevin çok başındayız.  Proje çalışmalarımız olacak. Toplum hizmetlerimiz özellikle gençlik adına ve beraberinde anne ve çocuk sağlığı adına çalışmalarımız yer alacak. Projemiz 5,6,7 Temmuz’da Türk Kızılay işbirliği ile kan bağışı kampanyası düzenlenerek desteklemiş olduk. Sıcak ve yoğun geçen günlere rağmen, Zonguldak halkımızı bilinçlendirmek adına ve kan bağışı sürekli ihtiyaç olduğu için bu biliçci yerleştirmek adına bu çalışmayı uygulamak istedik. Başarılı olmaya çalıştık. İkinci projemiz olarak Filyos İlköğretim Okulu’nda,  lavabolarında su tesisatında sıkıntı varmış. Bize bilgi verdiler. Toplantılarımıza devam ediyoruz. Gündeme getirip, yardımcı olmaya çalışacağız. Ardından diğer projelerimiz yavaş yavaş ilerleyecek. Sizin de desteğinize ihtiyacımız var. Çalışmalarımızın verimli ve nitelikli olmasına özen göstereceğiz.” Şeklinde konuştu.
         Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ise; “Rotary Kulübünün güzel bir çalışması her yıl yeni bir başkan ve yeni bir heyecan olmasıdır. Yeni bir heyecan yaratılması da mükemmel. Özellikle gençler, anneler ve okullar için yapmış olduğunuz bu çalışmalar gerçekten çok önemli. Çalışmalarınızı çok önemsiyorum. Özellikle okulların sıkıntıları ve eksiklikleri gidermede katkılarınız oluyor. Bizde belediye olarak üzerimize düşen hangi görev varsa, her zaman arkanızdayız. İnşallah bizler de sizlere destek olmaya çalışacağız. Yeni görevinizi kutluyorum.” Şeklinde konuştu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz