24 Ocak 2014 Cuma

CHP ELVANPAZARCIK BELDE BELEDİYE BAŞKAN ADAYI NAZAN PULAT’DAN BAŞKAN AKDEMİR’E ZİYARET


                   Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Elvanpazarcık Belde Belediye Başkan Adayı Nazan Pulat ve meclis üyeleri, Belediye Başkanı Zonguldak Muharrem Akdemir’e nezaket ziyaretinde bulundu. Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e görevinde ve adaylık sürecinde başarılar dileyen Elvanpazarcık Belde Belediye Başkan Adayı Nazan Pulat, “Bizim Elvanpazarcık’ta, bayan seçmenimiz çok fazla. Gerçekten de onlardan büyük destek görüyorum. Başaracağıma da inanıyorum. 5 yıldır beldemizde meclis üyeliği yapıyorum. Sizlerin katkısı çok fazla. Bu anlamda sizlere çok teşekkür ediyorum. Bundan sonraki çalışmalarımda, bir gün de sizinle çalışmak istiyorum. Çünkü siz, Elvanpazarcık’ta öğretmenlik yaptınız. Oradaki belde halkı, sizi sürekli soruyorlar. 4 yıldır Elvanpazarcık’ta festival havasında şenlik yapıyoruz. Hepsine katıldınız. Sizlere de çalışmalarınızda başarılar diliyoruz.” şeklinde konuştu.
                  Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ise; “İnşallah seçmenlerimiz aklıselim davranır ve başarıya ulaşılır. Bir hedef var, ve bu hedefe ulaşılabilmek adına halkımıza kendimizi anlatacağız. Sıkıntıların çözülmesi anlamında gerekli çalışmaları yapacağız. İnşallah zamanımız elverdiği sürece, belde halkımızla bir araya gelebiliriz. Ben orada 44 yıl önce çalıştım. İlk görev yerimdi. 44 yıl sonra aynı şekilde anılıyorsam, benim için çok büyük mutluluktur. Sizlere de çalışmalarınız da başarılar diliyorum” şeklinde konuştu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz