15 Ocak 2014 Çarşamba

KOZLU KAYMAKAMI KARAKAYA’DAN KASTAMONULULAR DERNEĞİNE ZİYARET

Zonguldak’ın Kozlu İlçe Kaymakamı Ahmet Karakaya, Kastamonulular Yardımlaşma ve Dayanışma Derneğini ziyaret etti.
Ziyarette Dernek Başkanı Bahaddin Şenol, Vakıf Başkanı Ali İhsan Özdemir ve yönetim kurulu üyeleri hazır bulundu.
Kozlu Kaymakamı Ahmet Karakaya ziyarette yaptığı konuşmada, “Altı ay önce Kozlu ya geldim. İnşallah yavaş yavaş görevimizi yapmaya başlıyoruz. İlk başta Sayın Valimizin desteği olmak üzere birimdeki bütün arkadaşlarımızın ve siz değerli hemşerilerimizin katkısıyla Kozlu’yu inşallah örnek ilçelerden birisi haline getirmeye gayret edeceğiz” diyerek şunları söyledi:
“Çalışmalarımız bir noktaya geldi bundan sonra inşallah birkaç ay sonra hizmetlerin gözle görülebilir hale gelmesi için gayret sarf ediyorum. Tabi meslekten dolayı bizim memleketimiz de görev yapma şansımız yok. Ama memleketimize en yakın yerlerden birisi olsun diye özellikle tercih ettiğim bir bölge. Buna ek olarak çok sayıda hemşerimizinde burada yaşıyor olması beni ziyadesiyle mutlu etti. İnşallah benim kapım gönlüm her zaman açık yapılacak görüşülecek konularda görüşmeye her zaman beklerim.Bende derneğinizin bir fahri üyesi olarak her zaman hizmetinizdeyim”

Kastamonulular Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Vakıf Başkanı Ali İhsan Özdemir ve Dernek Başkanı Bahaddin Şenol da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz